SENİN İÇİN GİTMELER

Sadece merak ediyorum
Gitmek için ne bahanen vardı
Gitmelerinin bahnelerinin
Yalan olduğunu bilirken ben
Kalmaya umursamazken sen
Yine de kalabilirdin
Sana iyi davranmayacaklar orda
Önce ilgi çekeceksin
Sonra daha beter unutulacaksın
Ait olamayacaksın sevmeye
Sevmeler olacak
İncir çekirdeğini doldurmayan
Söylüyorum sana kırılgan bir çocuksun sen
Özellikle sonbaharda
En çok yapmacıklık yakacak canını
Plastikten sevilmeler
Kimyası bozuk üstelik
Anlatamıyorum ki sana
İstersen sevme beni
Ama sadece kal
Bir şiirlik ömrümüz var
Gitmeler yakacak canını
Senin canın yandıkça
Benimki dağlanacak
Biliyorum savunmasızsın övülmeye karşı
İltifata muhtaçsın
İltifat alsan kış ortasında açacaksın
Diyorum ki sana
Senin için kal
Önce sen gideceksin
Sonra herkes senden gidecek
Dayanamayacaksın
Sen kendinden gideceksin
Ben de gelemeyeceğim sana
Bekle diyorum gideceksen de
En azından şiir bitsin
Bir şiirlik nazım vardır sende
Bir şiirlik gülümseme alırım onla
Paketler koyarım kenara
En azından gülümsemeni götüremezsin benden
Hatırladıkça ağlarım
Fena mı olur
Bir şiirlik uzun yaşarsın
Şiir kere iyi olur Dünya

Yorumlar