Karman Çorman Laflar Anlaşılmaya İhtiyaçları Var

Beklemek saçma . Kaybediyorsun .uzun zaman bekleyince neyi beklediğini bile unutuyorsun . Mucizeler olması gerek . Fakat yok . Bekliyorsun . Ümit ediyorsun . Bu seni daha çok yoruyor . Beklemiyorsun . Bir şey değişmiyor . Hissizleşiyorsun . Zaman senden bağımsız akıyor . Sen ona yetişmişsin yetişmemişsin umrunda değil. Kaybetmiş sin gülmeyi , ağlamayı , mutlu olmayı. En çok da onu öğretmemişler sana . Sevmeyi bilmiyorsun. Biliyorsun artık geç öğrenmek için . Öğrenmek için kuş cıvıltılarını sevmeyi , sonbaharda dökülen yaprakları toplamak için , saçlarında rüzgarı hissetmek için , ve geç olduğu için her şey . Ağlayamıyorsun bunun için geç  , kaybettin erken büyüdün hızlı yaşadın . Alacağını aldın beklemek için geç beklenen hiç gelmeyecekse eğer
Acının kaynağı ruhumdu biliyordum . Ben kendimi üzüyordum. Sanırım acıyı seviyorum , eğer beni bir yere ulaştıracaksa . Ben kırılganım biliyorum fakat Dünya da beni kırmıyor değil . Haklı bir kırgınlık. bu insan yerine konulmuşluğum mu var . Sevilmişliğim . Hayır kendime bu hakkı tanımıyorum . En çok basit bir insan olmaktan korkuyorum . Ona da karşı koymuyorum. Neden mi  . Ben yoruldum nefes almam gerek . Olmam gereken çok şey var. Sevmem gereken çok fazla insan var. Yüzsüzler ve benden birşeyler bekliyorlar. Bu saatten sonra bana ne verebilirler . Ruhumdan çalmaktan başka. Ben teselli bilmiyorum. Ben o şekilde iyileşmiyorum. Ben tuz basıyorum mikrobu kırılıyor.  Kangren mi oldu kesip atıyorum. Bazen soruyorum kendime ben neden bu kadar biriktiyorum kelimeleri . Ne işe yarar bir avuç acı . Sevmelimiyim yada unutmalı mıyım onları . Unutucaksam hiç var olmamış gibi olacaksa yok sayacaksam ,Ve en önemlisi kimsenin umrunda değilse acı çekmem ne önemi var avuç içlerinde kelimeler saklamanın . Ben ölmüşüm zaten . Kocayan bir yaprak nasıl düşerse ağaçtan ben de öyle düşmüşüm hayattan . Bir fazlalık gibi hiç yer etmemiş gibi unutulacak gibi eğreti
Kimin için önemliyim. Kafka nın acıları bir kitap oldu . Kafkayı büyüttü . Benim acılarım bana ne yapacak.
Ziyanı yok mürekkebi dağılmış kaderin yalnız yazılmışım kalabalık yapmışım.
Sevememişim büyüdükten sonra kimseyi . Beni kim sevdi ki zaten .


Şarkı önerisi; Dream on Aerosmith
Film önerimiz; Çavdar Tarlasında Asi Çocuk



Yorumlar